Współwystępowanie cukrzycy i stwardnienia rozsianego

13 lipca 2006, 15:20

Badania duńskie wykazały, że osoby z cukrzycą typu 1. ponad trzy razy częściej niż zdrowi ludzie chorują na stwardnienie rozsiane (SR). W dodatku wydaje się, że te dwie jednostki chorobowe są ze sobą rodzinnie powiązane, aczkolwiek w małym stopniu.



Miliard w Watsona

9 stycznia 2014, 10:39

IBM zwiększa wysiłki zmierzające do komercjalizacji produktów marki Watson. Błękitny Gigant powołał do życia Watson Business Group, w którą zainwestuje miliard dolarów, a w ramach tej kwoty 100 milionów dolarów zostanie przeznaczonych na rozwój nowo powstałych firm tworzących aplikacje dla chmury Watson Developer


Twój telefon o tobie

2 kwietnia 2007, 17:32

Firma Nielsen Media Research zleciła niedawno badania, w wyniku których udało się stwierdzić, kto wybiera jaką markę telefonu komórkowego. Można by nawet ukuć nową wersję przysłowia: "Pokaż mi swój telefon, a powiem ci, kim jesteś".


Spada sprzedaż MP3, w siłę rosną winyle

5 stycznia 2015, 10:37

W Stanach Zjednoczonych notuje się duże spadki sprzedaży plików i albumów MP3. Gwałtownie rośnie za to popularność streamingu, a do łask wracają... winyle.


Jogurty pitne wypierają piwo i colę

6 kwietnia 2007, 10:16

Wydaje się, że jogurty pitne powoli wypierają z rynku piwo i coca-colę. Zgodnie z wynikami badań firmy AC Nielsen, w okresie od połowy 2005 do połowy 2006 roku tego typu jogurty były najszybciej zdobywającym popularność napojem świata.


Najdłużej żyjący kręgowiec na Ziemi

12 sierpnia 2016, 09:10

Rekin grenladzki to najdłużej żyjący kręgowiec na Ziemi. Najnowsze badania dowodzą, że zwierzę to może żyć ponad... 400 lat. Samice osiągają dojrzałość płciową dopiero w wieku 156 lat.


Gadżeciarz: zarozumiały przywódca?

23 czerwca 2008, 09:48

Ludzie, którzy nie mogą się doczekać, kiedy wejdą w posiadanie najnowszych gadżetów, są wyjątkowo uzdolnionymi przywódcami, nie mają też problemów z asertywnością, na pewno jednak nie można ich nazwać skromnymi. Taki przynajmniej obraz głodnego nowinek człowieka wyłania się z badań Nielsen Online oraz internetowej sieci reklamowej Mindset Media.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy